wtorek, 12 marca 2013

KARTKOMANIA...

WITAJCIE !
DZIĘKUJE PIKNIE ZA ODWIEDZINY I KOMENTARZE !!!
Same wiecie ile radości one sprawiaja,i bardzo mnie cieszą!
Dziś będzie krótko same karteczki,oczy mam na zapałkach ...hi hi
Marzec obfituje w popularne imieniny,dlatego moje kartki dla marcowych solenizantów

Pierwsza była dla mojego taty,ha z naszym pierwszym autem,pamiętam ją bardzo dobrze pomimo ze miałam góra 5lat,jejku jak daaaaaaaaaaaawno temu to było





hm i na przekór sobie kartka ma kupnego kwiatka

Kolejna dla dzisiejszego solenizanta Grzegorza,miłośnika i właściciela nie wielkiej stadninki koni




I kolejna karteczka dla marcowej solenizantki







Na dziś to już wszystko...
Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę miłego i ciepłego dzionka !


51 komentarzy:

  1. Wszystkie ogromnie mi się podobają.
    Na ostatniej są te Twoje kwiatuszki, które zawsze ślicznie ci wychodzą i które ja podziwiam nieustannie.
    Męski karteczki są super. Niesamowicie trafnie ujęłaś tematy :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJE WIOLU !
      Zawsze mogę na ciebie liczyć!

      Usuń
  2. Piekne karteczki zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki :) Jedną widziałam "na żywo"więc wiem co mówię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJE AGNIESZKO!
      Mam nadzieję ze będzie się podobać ...

      Usuń
  4. Sliczne kartki. Kupny kwiatek? :) Kartka z koniem jest cudna.
    Milego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJE ASIU !
      Niestety kupny...resztę przemilczę

      Usuń
  5. Śliczności, męskie to trudny temat a to super sobie poradziłaś :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJE ALU !
      mężczyzni są trudni to i kartkę ciężko zrobić,hi hi

      Usuń
  6. Śliczne, różnorodne, dałaś rade z męskimi- podziwiam :)
    Oj tam kwiatek- nikt nie zauważył ;)
    Nic dziwnego że masz oczy na zapałkach- życzę odrobiny odpoczynku :*
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJE IWONKO !
      Odpoczywać będe na emeryturze,której nigdy nie dostane hi hi

      Usuń
  7. Śliczne, a najbardziej ta z samochodem! :D
    Choć i ta z konikiem świetna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne karteczki. Ta dla taty podwójnie sentymentalna, będzie miał cudowną pamiątkę (pewnie się wzruszył?). Pozostałe dwie też mi się bardzo podobają, szczególnie ta z koniem. Sama bym chętnie taką zrobiła ale nie mam dla kogo. Jakoś w okolicy same konie mechaniczne. Pozdrawiam serdecznie z bezśnieżnego południa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne :) szczególnie pierwsza :) i chylę czoła przed Twoimi kwiatuszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysłowa ta z autem i jeszcze z jakim sentymentem, ale dla solenizantów świetne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne wszystkie, ale pierwsza naj:) Układ, papiery, no i ta grafika:))) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta z konikiem REWELACJA! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ta karteczka z samochodem... MEGA!!! wszystkie piękne!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie świetne a z konikiem bomba:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja córka też dostała Warszawę w wieku pięciu lat - tyle że z Biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super miała ją chociaż dla siebie,ja musiałam się dzielić z pozostałymi członkami rodziny...

      Usuń
  16. Śliczne karteczki i takie osobiste, bardzo lubię jak kartki mają taki charakter czyli dla każdego coś ładnego, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo przemyślane elementy kartek, to jest sztuka! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne karteczki:) CUDO!!!
    hi, hi, hi ja tez pamietam z dzieciństwa nasz samochód najpierw starą a potem nową Warszawkę :)) jejku ale mnie rozmarzyłaś wspomnieniami z tym autem kojarzy mi się Pcim, bo tam najczęściej wyjeżdżaliśmy nad rzekę

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJE DOROTKO !
      obdarowanemu też się podobała...

      Usuń
  20. Trochę roboty było, ale piknie wydzło.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne karteczki! Takie autko ja też pamiętam:))) Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękniutkie karteczki! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne karteczki. Ta z autkiem podoba mi się chyba najbardziej, choć i ta z kwiatkami i z konikiem są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIEKUJE KASIU !
      I kto by pomyslał że stara warszawa tak się będzie podobać...

      Usuń
  24. Ale śliczne te karteczki, w oko wpadła mi pierwsza, świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJE ASIU !
      Mi się tez bardzo podoba,chyba z sentymentu do tej babci jaką jest warszawa

      Usuń
  25. Śliczne!!! Widzę, że tworzenie kwiatów opanowałaś do perfekcji - cudne!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne prace! Kwiaty cudowne;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Moje serce podbiła pierwszA dla taty a pozostale piękne
    pozdrawiam jeszcze zimowo

    OdpowiedzUsuń