piątek, 16 sierpnia 2013

POMYŁKA

WITAM MOI KOCHANI
Jejku jak mnie dawno tu nie było ,nie myślałam że to już ponad miesiąc minął od ostatniego wpisu.
Wakacje widać nie sprzyjają mi w blogowaniu ...
Ciekawe dlaczego nikt mi nie zwrócił uwagi co do pamiątki bierzmowania,,,nie wiem jak to się stało ze po raz kolejny wstawiłam już pokazaną pamiątkę komunijną ,kochane więcej krytyki ,jak znowu coś pokręcę to mam nadzieję że znajdzie się ktoś kto mi zwróci uwagę :)

Cały czas coś robię w papierkach i nie tylko...trochę zaległości dziś pokazę

Pamiątka bierzmowania



i kolejne prace ,kula ecru dla naszej pani doktor...



kartka gratulacyjna dla przyszłej mamy(stempelek nie jest moim dziełem)

 
sztalugowe serce dla lipcowych solenizantów



ślubnie

w miedzy czasie nauczyłam się robić stokrotek i innych kwiatków z takim efektem ...









fotograf ze mnie kiepski,uwierzcie mi na słowo że te ostatnio kwiatki są naprawdę ładne...
Tak jeszcze musze się pochwalić iż mój warsztat powiększył się o...


Mam nadzieję ze nikt się strasznie nie zmęczył oglądając za dużo zdjęć
Życzę wszystkim miłego wekendowego odpoczynku
Dziękuje że jeszcze do nie zaglądacie ,witam też nowych obserwatorów !!!

35 komentarzy:

  1. Izuś a ja myslałam,że masz tak długie wakacje.Kartki sliczne,kwiatki rewelacja moze i kiedys sie nauczę..(
    a nabytek to bindownica?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Danuś na wakacjach jestem od 16 lat,wtedy przestałam pracować zawodowo...nie raz tęsknie,jednak po tylu latach prawie się przyzwyczaiłam i niestety nie mam już szans na powrót do pracy...
      Kochana kwiatki są naprawdę proste i naprawdę wystarczy spróbować,potem same się będą robiły !
      DZIĘKUJE DANUŚ !

      Usuń
  2. Świetne prace:) a stokrotki wychodzą Ci cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne prace, cudne kwiatki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Izuniu. Mam nadzieję, że zdrówko do Was w końcu zawitało i pozostanie na dłużej. Ale natworzyłaś śliczności! Ta kula jest cudna a karteczki - co jedna to ładniejsza. Kwiaty ślicznie się prezentują. Pozdrawiam cieplutko i życzę słonecznego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJE EWUŚ !
      ja też mam taką nadzieję,choć nie do końca już w to wierze :)

      Usuń
  5. Izunia prześliczne kartki zrobiłaś :)) A Twoimi kwiatuszkami się zachwyciłam muszę kiedyś zgłosić się na naukę do Ciebie :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJE AGNIESZKO !
      zapraszam przy kolejnej wizycie w Rabce,szkółka kwiatowa otwarta,nawet miałam już 1 bardzo zdolną uczennice,o tym w następnym poście :)

      Usuń
  6. Wszystkie śliczne prace :)stokroteczki marszczone bardzo mi się podobają :) a teraz czekam na coś z użyciem bindownicy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJE MAŁGOŚ !
      właśnie wzięłam się za 1 album ...zobaczymy co z tego wyjdzie :)

      Usuń
    2. Stokrotki nie są marszczone ,tylko ugniatane według kursu naszej mistrzyni kwiatkowej JOASI :)

      Usuń
  7. A to nic nie szkodzi, ze dwa razy pokazlas, zawsze milo popatrzec na cos ladnego ;) kula super, kartki sluczne sa I kwiatuszki wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJE JOASIU !
      słowa pochwały od mistrza są bardzo budujące :)

      Usuń
  8. Witaj i nie przejmuj się -warto czasami coś fajnego pokazać np. 3 razy.Pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne kartki :) pięknie wykorzystałaś grafikę

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne prace :) Kwiaty na żywo jeszcze piękniejsze !- uwierzcie na słowo- wiem co mówię ;)
    Kula cudna :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Fakt , długo Cię nie było, ale sądząc po pokazanych karteczkach - pracowałaś solidnie prześliczne są te Twoje karteczki , oj prześliczne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJE DUSIU !
      to że mam troszkę mało czasu jest też Twoją zasługą,chyba wpadnę do tego bajkowego ogrodu poleniuchować :)

      Usuń
    2. Czekam , a tak szczerze to nie moja wina ,że mam co miesiąc imprezę pozdrawiam Dusia

      Usuń
  12. Kwiatki przepiękne :) Ja tylko z dziurkaczy na razie robię kwiatki. Do innych to chyba mam dwie lewe ręce ;)
    Bindownica profesjonalna :) Oj będzie się działo :)
    Pozdrawiam
    Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJE RENIU !
      pamiętam ze obiecałam kurs,,,niestety wakacje i co za tym idzie mało czasu przy 4 dzieci,jeszcze 2 tygodnie i będzie troszkę luźniej

      Usuń
  13. Wszystko u Ciebie śliczne i kwiatki również - będą jak znalazł do kolejnych karteczek :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne karteczki, ale kula to rewelacja prawdziwa:) Zawładnęła moim serduchem. Cudo. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspanialosci robisz :-)
    czekam niecierpliwie na kursy kwiatkowe
    i zycze duzo czasu na przyjemnosci
    tworcze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJE !
      mam nadzieję ze już nie długo zrobię obiecany kursik :)

      Usuń
  16. No to się rozpisałaś :)... Cincha gratuluję! Ja osobiście postawiłam na BIA :).. Kwiatki wyglądają cudnie! Na pewno pięknie ozdobią Twoje prace :). Prace świetne, ale kula jakoś wyjątkowo mi się podoba :).. Piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJE GOSIU !
      gaduła jestem z natury...to i na blogu chciałoby się dużo...

      Usuń
  17. Cuda, cuda, cuda!!! Szczególnie kartka ślubna- urocza. A kwiatki są przecudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszytskie prace genialne ale kwiatki są przepiekne, nie mogę sie napatrzeć jak cudownie Ci wychodzą, pozdarwiam :D

    OdpowiedzUsuń