środa, 30 lipca 2014

Odpajęczanie ...

Witajcie kochani !
Oj bardzo dawno mnie tu nie było,blog pajęczynami obrósł ...czas to zmienić ha ha
Nie żebym nic nie robiła ...właśnie brak czasu tu zawinił :(
Prace będą nawiązaniem do ostatniego postu,czyli do pięknych papierów z Lemoncraft które pokochałam ,są cudne i myslę że ta miłość potrwa długo

Miałam w lipcu nie złe zamieszanie ,i tak się złożyło ze wszystkie prace są pięknymi niezapominajkami a skoro tak się ułożyło to zgłaszam moje prace na fana miesiąca na blogu Lemoncraft

Gotowi to zaczynamy ,oj może zróbcie sobie kawke bo będzie duuuużo zdjęć

Pierwsza zagościła księga gości
















w komplecie do księgi powstało pudło na koperty,całość ofiarowałam moim sąsiadom w prezencie ślubnym ...








i góra pudelka z najważniejszą częścią hi hi                                                                           



a teraz zaproszenia dla mojego ślicznego sąsiada                                                                                                                                                                                                       




i karteczki










pozostając w temacie ,zrobiłam sąsiadce 2 ozdoby do włosów na ślub ...białą do ślubu ,kolorowa na poprawiny ....









na dziś myślę że wystarczy hi hi
mam jeszcze do nadrobienia duużo,,,a na koniec pochwalę się że jestem szczęśliwą posiadaczką...





Dziękuje wszystkim którzy zagladają i wytrwali do końca :)
Pozdrawiam wszystkich serdecznie i miłego tygodnia .

9 komentarzy:

  1. Izunia, fajnie , że jesteś, myślałam, że zaprzestałaś prowadzenia bloga.
    Super prace, no i maszyna też sup;er.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam też do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. ho ho ho kawał dobrej roboty-pracuś jestes a wszystko piękne

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no, pracy miałaś trochę...
    Wszystkie prace są piękne !!!
    I nawet jakiś wspaniały sprzęcik się pojawił.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne prace wykonujesz - i calkiem tu przytulnie u ciebie - a blog jest czysciutki ja zadnych pajeczyn i kurzu nie widze - pozdrawiam cieplo i zapraszam do mnie - Marii

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana to tak jak u mnie ciągły brak czasu , dobrze ,że mam Dusię ona mnie mobilizuje , a Twoje dzieła jak zawsze są wspaniałe pozdrawiam Anulka [ Dusi nie było jeszcze?] ma trudne dni .....

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, piękne i różnorodne prace:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne prace Izuniu, szczególnie ta księga gości - perełka!
    Dziękuję za udział z mojej zabawie (zapomniałaś o numerku!).
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak to możliwe, ze nie ma tu mojego komentarza? Byłam przekonana, że zostawiłam tu parę słów u Ciebie, ale to nic nadrabiam. ;)
    Każda Twoja praca jest wyjątkowa i śliczna. Gratuluje też nowego pomocnika, przy ich tworzeniu. :D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I pay a visit each day a few blogs and blogs to read
    articles, but this web site gives quality
    based articles.

    My blog post rent a jet

    OdpowiedzUsuń